Wysyłka zagraniczna

Partner handlowy

Program lojalnościowy

Konsultanci

Partner

 

Elaine salon kosmetyczny

Przewodnik po sklepie

Krok po kroku: jak złożyć zamówienie

Zasady:

  1. Zamówienia można składać tylko i wyłącznie przez Internet, poprzez formularz dostępny na stronie www.e-naturalne.pl, 24 godziny na dobę, przez cały rok.

  2. Nie przyjmujemy zamówień złożonych telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

  3. Prowadzimy sprzedaż i wysyłkę do wszystkich krajów na świecie, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia kosztów wysyłki.

  4. Nie realizujemy zamówień o wartości zakupionych towarów poniżej 10 zł.

  5. Zalecamy przed złożeniem zamówienia zapoznać się z Regulaminem zakupów, gdyż stanowi on integralną część umowy sprzedaży zawieranej między Klientem a sklepem e-naturalne.pl, w związku z czym warunkiem zawarcia umowy jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. Ponadto w Regulaminie możesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, dlatego zanim je zadasz pracownikom sklepu, przeczytaj najpierw Regulamin.

  6. Sklep nie posiada, a w związku z tym także nie wysyła, ani nie udostępnia, nieodpłatnych próbek produktów zawartych w swojej ofercie.

 

Proces składania zamówienia:

Rejestracja:

  1. W prawym górnym rogu znajduje się przycisk: „Zarejestruj się”, kliknij w niego.

  2. Zostałeś przeniesiony do formularza rejestracyjnego. Wypełnij bardzo dokładnie wszystkie pola oznaczone „*”, czyli podaj swoje: imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail, którego nigdy wcześniej nie użyto do rejestracji w sklepie e-naturalne.pl. Jeśli dany adres e-mail widnieje w naszej bazie danych, system pokaże komunikat o treści: „Formularz rejestracji zawiera błędy” – góra, „W sklepie istnieje już wpis…. (w miejsce kropek pojawi się Twój adres e-mail)” – w formularzu.

  3. Wymyśl hasło (pamiętaj, że nie może być ono zbyt proste), które posłuży Ci później do logowania się. Hasło musi mieć minimum 6 znaków i może zawierać małe i duże litery, cyfry od 0 do 9, znaki dodatkowe (np. #,@, przecinek, kropka itd.) oraz znaki diakrytyczne (np. ą, ę, ł, ó, ź, ż itd.). Nikomu nie zdradzaj swojego hasła! Możesz je później w każdej chwili zmienić, zrobisz to w następujący sposób:

    • Zaloguj się.

    • Kliknij w zakładkę „Moje konto” znajdującą się w prawym górnym rogu lub w zakładkę „Ustawienia konta” znajdującą się w stopce.

    • Kliknij w przycisk „Zmień hasło”.

    • Wpisz w puste pola: aktualne hasło, nowe hasło i powtórz nowe hasło.

    • Na koniec kliknij w przycisk „Zapisz”.

  1. Wypełnij w pełnym skupieniu dane adresowe oznaczone „*”, czyli:
    • jeśli nie masz firmy i robisz zakupy dla siebie, zaznacz pole „osoba prywatna” i podaj swoje: ulicę i nr domu, kod pocztowy, miasto i kraj;

    • jeśli masz firmę i robisz zakupy na firmę, zaznacz pole „firma” i podaj: nazwę firmy, jej NIP, ul. i nr domu, w którym znajduje się siedziba firmy, kod pocztowy, miasto i kraj.
  1. Wypełnienie pól nieoznaczonych symbolem „*” jest dobrowolne.

  2. Dane, które podasz w formularzu rejestracyjnym, później przydadzą się podczas składania zamówień (nie będziesz musiał tych pól wypełniać ponownie), dlatego puste pola muszą być wypełnione z niezwykłą starannością, a dane muszą być prawdziwe, oczywiście Twoje i prawidłowo napisane. Pamiętaj, że jeśli podasz błędne dane, Twoje zamówienie może nie zostać zrealizowane, w związku z tym sprawdź poprawność podanych przez Ciebie danych.

  3. Jeśli nie chcesz podawać swoich danych, bo boisz się, że będą miały do nich dostęp osoby niepowołane – to nie martw się, ponieważ Twoje dane osobowe traktowane są jako informacje o najwyższym stopniu poufności i nikt poza sklepem e-naturalne.pl nie ma do nich dostępu, nie są one zatem udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom.

  4. Następnie zaznacz, że akceptujesz dodatkowe informacje oznaczone „*”. Jeśli chcesz zostać naszym Konsultantem, zaznacz także trzecią opcję.

  5. Na koniec kliknij w przycisk „Zarejestruj się”.

  6. Jeśli wszystkie pola zostaną prawidłowo wypełnione i proces rejestracji przebiegnie pomyślnie, na górze pojawi się komunikat o treści: „Konto zostało założone. Aby zalogować się do sklepu, sprawdź pocztę i kliknij na link potwierdzający poprawność adresu e-mail”.

  7. W celu zakończenia procesu rejestracji sprawdź pocztę, ponieważ otrzymasz od nas e-mail z linkiem potwierdzającym poprawność adresu e-mail. Kliknij w niego i rejestracja zakończy się powodzeniem, od tej pory możesz swobodnie logować się do sklepu.

  8. Dane podane podczas rejestracji możesz w każdej chwili zmienić lub usunąć. Zrobisz to w następujący sposób:

    • Zaloguj się.

    • Kliknij w zakładkę „Moje konto” znajdującą się w prawym górnym rogu lub w zakładkę „Ustawienia konta” znajdującą się w stopce.

    • Kliknij w przycisk „Przejdź do edycji adresów”.

    • Kliknij w „edytuj”, jeśli chcesz zmienić zapisane dane lub „usuń”, jeśli chcesz je usunąć, lub „dodaj adres”, jeśli chcesz dodać jeszcze jeden adres do wysyłki.

  1. Zalety rejestracji:
    • Nie musisz podczas każdych zakupów na nowo podawać swoich danych.

    • Zarejestrowani Klienci mogą zapamiętać produkty w „Przechowalni”. Funkcja ta jest przydatna, gdy np. chcesz kupić dany produkt dopiero przy okazji następnych zakupów i dodajesz go do „Przechowalni”, by o nim nie zapomnieć. Produkt możesz dodać do „Przechowalni” w następujący sposób: przechodzisz do opisu danego produktu i klikasz w link „dodaj do przechowalni” znajdujący się pod ceną. Podczas kolejnych zakupów, po zalogowaniu się, sprawdzasz stan swojej „Przechowalni”, klikając w zakładkę „Przechowalnia” znajdującą się w stopce. Ponadto w „Ustawieniach konta” (lub „Moje konto”) możesz sprawdzić, ile aktualnie produktów znajduje się w „Przechowalni”.

    • Dostęp do podglądu statusu realizacji zamówień (górny, prawy róg – zakładka „Moje konto” lub stopka – zakładka „Ustawienia konta”) oraz historii zakupów (stopka – zakładka „Moje zamówienia”).

    • Możliwość otrzymania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

  1. Aby zrobić zakupy w sklepie e-naturalne.pl nie ma konieczności rejestrowania się czy logowania, niezarejestrowani/niezalogowani Klienci również mogą składać zamówienia, ale muszą każdorazowo wypełniać formularz z danymi osobowymi.

 

Logowanie:

  1. Zalogować się do sklepu możesz, klikając w zakładkę „Logowanie” znajdującą się w stopce lub w zakładkę „Zaloguj się” znajdującą się w prawym, górnym rogu.

  2. Podczas logowania musisz podać swój adres e-mail oraz hasło, które wpisałeś w czasie rejestracji.

  3. Następnie kliknij w przycisk „Zaloguj się”.

  4. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, nie martw się. Wystarczy, że w panelu logowania klikniesz w link „Kliknij tutaj”, a następnie podasz swój adres e-mail i klikniesz w przycisk „Zmień hasło”. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość. Kliknij w link podany w wiadomości, który przekieruje Cię na stronę sklepu. Następnie wprowadź nowe hasło, powtórz je i kliknij w przycisk „Zapisz”. Twoje hasło zostanie zmienione i od tej chwili będziesz mógł logować się za pomocą nowego hasła.

 

Wybór interesujących produktów:

  1. Jeśli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem/Klientem sklepu, zaloguj się. O tym, gdzie i jak można zalogować się, piszemy wyżej.

  2. Na stronie internetowej www.e-naturalne.pl, po lewej stronie znajduje się boks przedstawiający pełną „Ofertę sklepu”. Najedź kursorem myszki na interesującą Cię kategorię i kliknij w nią, na stronie pojawią się półprodukty lub zestawy – oraz inne towary – przypisane do określonej kategorii. Następnie wybierz produkty, które chcesz kupić. Jeśli nie wiesz, do jakiej kategorii jest przypisany poszukiwany przez Ciebie produkt, aby go odszukać, wpisz jego nazwę w puste pole („szukaj w sklepie…”) znajdujące się w prawej, górnej części strony internetowej, po czym kliknij w przycisk „Szukaj >>”. Wyszukiwarka sklepu przedstawi Ci te produkty, które zawierają wpisane przez Ciebie słowo. Kliknij w interesujący Cię produkt.

  3. Na stronie interesującego Cię produktu znajdziesz: jego pełny opis, cenę (różną w zależności od wagi produktu), zastosowanie, sposób przechowywania, termin ważności, informację w jakich recepturach został wykorzystany, recenzje oraz opinie innych Klientów na temat danego produktu.

  4. Jeśli przeczytałeś opis oraz opinie innych Klientów na temat danego produktu, ale nadal masz wątpliwości, czy go kupić, przejdź do działu „Pracownia”, znajdziesz go w boksie po prawej stronie. Elementem Pracowni jest poddział „Mówią o nas”, w którym umieszczane są recenzje blogerów/blogerek lub videoblogerów/videoblogerek dotyczące naszych produktów. Aby znaleźć recenzję interesującego Cię produktu, wpisz jego nazwę w wyszukiwarkę swojej przeglądarki. Wpisane przez Ciebie słowo, jeśli występuje na stronie, zostanie zaznaczone innym kolorem, więc łatwo je zauważysz. Następnie kliknij w link, zostaniesz przekierowany do strony bloga, na którym znajduje się recenzja interesującego Cię produktu. Przy każdym linku do recenzji znajduje się również (w nawiasie) bezpośredni link do produktu.

  5. Jeśli trafiłeś do nas po raz pierwszy, a do tego dopiero zaczynasz przygodę z kosmetykami naturalnymi i nie wiesz za bardzo od czego zacząć, polecamy kliknąć w kategorię „Zestawy startowe” (zestawy startowe, przygotowane specjalnie z myślą o początkujących, zawierają podstawowe wyposażenie laboratoryjne oraz surowce potrzebne do wykonania formulacji) oraz „Gotowe zestawy” (tutaj z kolei znajdziesz zestawy dokładnie odmierzonych półproduktów, z których możesz wykonać, w zależności od Twojego wyboru, krem, balsam, tonik, szampon, maskę itd.). Możesz także dobrać odpowiednie półprodukty pod nasze Receptury.

  6. W momencie gdy jesteś zdecydowany na zakup danego produktu, wybierz jego wagę oraz ilość (oba pola wyboru znajdują się koło obrazka przypisanego do danego produktu). Następnie kliknij w przycisk „Do koszyka”. Jeśli dobrze kliknąłeś, zostaniesz poinformowany o tym, że produkt został dodany do koszyka.

  7. Teraz możesz kontynuować zakupy, czyli powtórz całą procedurę jak w przypadku pierwszego dodanego do koszyka produktu.

  8. W lewym górnym rogu (oraz w drugim, licząc od góry, boksie po prawej stronie) znajduje się informacja przedstawiająca aktualny stan zawartości Twego koszyka i zsumowana wartość Twoich zakupów, pamiętaj, że do tej kwoty musisz doliczyć jeszcze koszt przesyłki. Dzięki tym informacjom możesz na bieżąco kontrolować zakupy.

  9. Jeśli chcesz zakończyć zakupy i złożyć zamówienie kliknij w link: „Przejdź do koszyka”, który znajduje się w lewym, górnym rogu lub w drugim boksie po prawej stronie. Zostaniesz automatycznie przekierowany do „Zawartości Twojego koszyka”. Twoje zakupy zostały ułożone w tabelce, która przedstawia listę zakupów. Jeśli po przejściu do koszyka przypomniałeś sobie, że musisz coś jeszcze kupić, kliknij w przycisk „Kontynuuj zakupy”.

 

Wprowadzanie zmian do zamówienia:

  1. Wszelkie zmiany najlepiej wprowadzać przed dokonaniem zapłaty, ponieważ dopóki nie zapłacisz za zamówienie, możesz je dowolnie zmieniać.

  2. Aby zmodyfikować ilość szt. kupowanych produktów, przejdź do koszyka i w kolumnie zatytułowanej „ilość”, w wierszu kupowanego produktu wpisz odpowiednią liczbę. Jeśli zmieniłeś ilość szt. kupowanych produktów, kliknij w przycisk „przelicz” znajdujący się pod tabelką, wówczas zostanie wyświetlona aktualna wartość zakupów.

  3. Aby usunąć dany produkt z listy zakupów, przejdź do koszyka i w kolumnie „akcje”, w wierszu danego produktu kliknij w przycisk „–”, wówczas produkt zostanie usunięty z listy zakupów.

  4. Jeśli natomiast chcesz wprowadzić zmiany w już opłaconym zamówieniu, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami drogą e-mailową: sklep@e-naturalne.pl. W treści lub tytule e-maila prosimy o podanie numeru zamówienia, które ma być modyfikowane oraz opisanie rodzaju zmian. Jeśli zmiany będą jeszcze możliwe do wprowadzenia (a nie dajemy takiej gwarancji, bo może zdarzyć się tak, że zamówienie jest już w trakcie realizacji lub co gorsza w trakcie wysyłki i wówczas jego zmiana będzie po prostu technicznie niemożliwa), wówczas nowe, poprawione zamówienie zostanie złożone przez pracowników Sklepu e-naturalne.pl, którzy następnie skontaktują się z Tobą i wspólnie ustalicie tok dalszego postępowania. Uprzedzamy jednak, że wprowadzanie zmian do zamówień już opłaconych, powoduje przesunięcie w terminie realizacji zamówienia!

  5. Uwaga: Istnieje możliwości złożenia nowego, uzupełniającego zamówienia w celu wprowadzenia zmiany do istniejącego zamówienia, ale każde nowe zamówienie otrzymuje indywidualny numer i jest traktowane jako osobne zamówienie z dodatkowym kosztem przesyłki!

  6. W przypadku niezgodności kosztu lub numeru zamówienia podanego w tytule przelewu z numerem i kosztem aktualnego, poprawionego zamówienia, realizacja zamówienia może zostać opóźniona z powodu potrzeby kontaktu z Klientem i wprowadzenia wewnętrznych korekt.

  7. Jeśli natomiast popełniłeś błąd przy wpisywaniu adresu wysyłkowego lub chcesz go całkowicie zmienić, prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sklepem e-naturalne.pl drogą e-mailową: sklep@e-naturalne.pl. W tytule lub treści e-maila prosimy o podanie numeru zamówienia, którego adres wysyłkowy ma być modyfikowany. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, adres zostanie poprawiony w obrębie tego samego numeru zamówienia.

  8. W przypadku anulacji już opłaconego zamówienia również prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sklepem e-naturalne.pl drogą e-mailową: sklep@e-naturalne.pl. Jeśli zamówienie jeszcze nie zostało zrealizowane i nadane, zwrot kosztu na wskazane przez Ciebie konto bankowe zostanie dokonany w ciągu 7 dni roboczych.

 

Wybór formy i kosztu dostawy:

  1. Gdy nie chcesz już nic zmieniać w zakupach i jesteś zdecydowany na złożenie zamówienia – wybierz kraj wysyłki, czyli kraj, w którym mieszkasz lub do którego mamy wysłać Twoje zamówienie.

  2. Następnie wybierz formę dostawy (pamiętaj, że od formy dostawy zależy to, w czym Twoje zamówienie zostanie wysłane – list lub paczka) spośród:

    • Na terenie Polski – zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm wysyłkowych: Poczty Polskiej (do wyboru przesyłką listową, poleconą, lub paczką ekonomiczną, priorytetową) bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub FedEx. Możliwy jest także odbiór osobisty zamówionych towarów we wrocławskim punkcie odbioru osobistego. Dostawa zamówień ze sklepu do punktu odbioru osobistego odbywa się w każdy czwartek po godz. 17:00, więc w piątek rano możesz już odebrać swoje zamówienie, ale odbiór ten jest możliwy tylko w godzinach pracy salonu i po podaniu nr zamówienia.

    • Za granicę Polski – zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS, FedEx lub Poczty Polskiej – przesyłką listową zagraniczną priorytetową lub paczką zagraniczną priorytetową.

Przy czym wszystkie towary kruche, szklane, z delikatnego plastiku lub asortyment laboratoryjny wysyłane są – by zapobiec ich zniszczeniu – tylko i wyłącznie paczką pocztową lub kurierem.

  1. Rodzaje przesyłek oraz koszty ich dostawy system podaje automatycznie po wybraniu: kraju przeznaczenia, sposobu dostawy oraz sposobu zapłaty. Koszty przesyłek Poczty Polskiej powiększone są o podatek VAT i zależą od masy przesyłki. Z kolei koszt przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej zależy od wagi i zaczyna się od 9,90 pln, natomiast powyżej 99 pln przesyłka kurierska w Polsce jest darmowa (max waga przesyłki 28kg). Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się w zakładce „Koszt dostawy”.

  2. Sprawdź – nawet kilka razy – czy podałeś prawidłowy adres do wysyłki, ponieważ my nie odpowiadamy za podanie nieprawidłowych lub niekompletnych danych do wysyłki, szczególnie gdy podane są nieprawdziwe dane kontaktowe, które uniemożliwiają weryfikację błędnych danych. W przypadku zwrotu przesyłki na nasz adres z powodu błędnie podanego adresu wysyłkowego wszelkie dodatkowe koszty przesyłek będziesz musiał pokryć osobiście. W przypadku odmowy – kwota pomniejszona o koszty związane z wysyłką i zwrotem towaru zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych na podane przez Ciebie konto bankowe.

  3. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia i zaakceptowaniu go otrzymasz informację o terminie wysyłki, który liczony jest od daty zaksięgowania należności na naszym rachunku bankowym. Pamiętaj, że na termin otrzymania paczki składa się:

    • Termin wysyłki, który zależny jest od czasu realizacji zamówienia, dostępności produktów i wybranej formy płatności. Przy czym przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas przygotowane i wysłane – od 2 dni roboczych do kilku, a czasami nawet kilkunastu dni – w przypadku produktów trudno dostępnych. Możemy wydłużyć termin realizacji zamówienia z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak np. silne mrozy lub wysokie temperatury, mając na uwadze trwałość i jakość dostarczanych produktów, które w wyniku bardzo niskich lub wysokich temperatur mogą ulec pogorszeniu. Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Przy czym można zrealizować zamówienie etapami – w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia. Jeśli termin wysyłki przedłuży się, na pewno poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.

Pamiętaj, że zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, w niedziele oraz w ustawowe dni wolne od pracy będą rozpatrywane najszybciej, następnego dnia roboczego.

    • Czas dostawy, który zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy (firma kurierska  zazwyczaj dostarcza przesyłki do 2 dni roboczych od nadania, Poczta Polska – zazwyczaj do 5 dni roboczych od dnia nadania)

  1. Wysyłki paczek odbywają się codziennie do południa, od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Jeśli chcesz, żeby paczka została wysłana w innym terminie, skontaktuj się z nami e-mailowo: sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32, wspólnie ustalimy nowy termin wysyłki.

  2. Poinformujemy Cię o wysłaniu paczki w osobnym e-mailu. Dodatkowo wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail możesz otrzymać numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest widoczny dla zarejestrowanych Klientów sklepu także w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia w zakładce „Moje konto”, w kolumnie „Przesyłka”.

  3. My nie mamy wpływu na godzinę i dzień dostarczenia paczki, w tych sprawach musisz kontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym. Ponadto nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (Poczty Polskiej czy firmy kurierskiej). Gdy jednak takie opóźnienia będą miały miejsce, skontaktuj się w pierwszej kolejności z lokalnym urzędem pocztowym, a nie z nami, ponieważ brak awizo w skrzynce nie zawsze oznacza brak paczki. Jeśli natomiast opóźnienie przekracza 14 dni roboczych od dnia wysyłki, wówczas jak najszybciej skontaktuj się z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32.

 

Wybór formy płatności:

  1. Jeśli wybrałeś już formę dostawy, teraz powinieneś wybrać sposób płatności. Masz do wyboru następujące formy płatności:

a) przelewem – rezerwujemy towar w magazynie i wysyłamy go na adres wskazany przez Ciebie, ale dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym na stronie internetowej sklepu bądź w e-mailu potwierdzającym zamówienie;

b) kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro;

c) ePrzelewy – Płacę z Inteligo, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole, EUROBANK – Płatności Internetowe;

d) ePłatności – Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A.;

e) Dotpay;

f) PayPal;

  1. W przypadku pojawienia się błędu podczas opłacania zamówienia za pośrednictwem systemu PayPal lub Dotpay możesz dokonać płatności przelewem, ale pod warunkiem podania nr zamówienia.

  2. Jeśli wybrałeś opcję przelewu tradycyjnego, wykonaj go zgodnie z instrukcjami podanymi w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia:

    • Nr konta bankowego sklepu e-naturalne.pl: mBank 82 1140 2004 0000 3802 4718 4274 (zawsze ten sam)

    • Tytuł przelewu: „Zamówienie nr… (tu podajesz nr Twojego zamówienia, nr możesz podejrzeć w potwierdzeniu e-mailowym złożenia zamówienia)” – umożliwi on identyfikację wpłaty.

    • Nazwa odbiorcy: LOGIS-TECH

    • Adres odbiorcy: ul. Modra 5, 55-095 Mirków

Płatności przelewem księgowane są każdego dnia roboczego o godz. 15:30. Płatności dokonane po godz. 15:30 księgowane są następnego dnia roboczego.

  1. Po otrzymaniu płatności poinformujemy Cię o tym e-mailowo. Jeżeli natomiast zamówienie złożone przez Ciebie nie zostanie opłacone najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, my wówczas nie gwarantujemy dostępności zamówionego towaru. Istnieje jednak możliwość przedłużenia tego okresu, ale tylko i wyłącznie po skontaktowaniu się z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32.

 

Wpisywanie kodu rabatowego:

  1. Puste pole „Kupon rabatowy”, znajdujące się na samym dole strony z Twoim zamówieniem, to miejsce, w którym możesz wpisać indywidualny kod uprawniający do określonej zniżki na zakupy.

  2. Sklep e-naturalne.pl przewiduje okolicznościowe, indywidualne, czasowe kupony rabatowe.

  3. Unikalne kupony rabatowe generowane są:

    • dla konkretnej osoby, np. w ramach współpracy (dla Konsultantek lub Partnerów Handlowych),

    • z okazji ogólnodostępnej promocji odbywającej się aktualnie w sklepie,

    • na potrzeby bonów upominkowych.

    1. Większość kuponów rabatowych posiada określoną datę ważności, ale nie wszystkie.

    2. Kupony rabatowe albo przesyłane są drogą elektroniczną, albo są ogólnie dostępne w ramach aktualnej promocji, przy czym mogą być przyznawane tylko obecnym, zarejestrowanym Klientom sklepu.

    3. W celu skorzystania z kuponu należy postępować zgodnie z instrukcją podaną w e-mailu lub na ulotce promocyjnej. Unikalny kod kuponu należy wpisać w pustym polu: „Kupon rabatowy” znajdującym się na stronie zamówienia. Następnie trzeba kliknąć w przycisk ze strzałkami „>>”. Po prawidłowym użyciu kuponu zniżka zostanie naliczona i jest widoczna jeszcze przed złożeniem zamówienia. 

    4. Na jedno zamówienie przysługuje tylko jeden kupon. Promocje nie łączą się.

    5. Zniżka dotyczy albo konkretnego produktu, albo naliczana jest na całe zamówienie i nie obejmuje kosztów przesyłki (dotyczy to również bonów upominkowych).

    6. Kupon rabatowy może być wykorzystany tylko podczas składania zamówienia na stronie internetowej sklepu e-naturalne.pl. 

    7. Kupon rabatowy w większości przypadków można wykorzystać tylko jednorazowo. Po użyciu kupon traci ważność. W przypadku bonów upominkowych możliwe jest kilkukrotne użycie kuponu, aż do wyczerpania jego wartości, czyli np. jeśli posiadasz bon na kwotę 50 zł, możesz kilka razy złożyć zamówienie – wpisując unikalny kod znajdujący się na bonie – aż do czasu, gdy suma Twoich zamówień (bez kosztów wysyłki) osiągnie łącznie kwotę 50 zł, wówczas ważność kuponu wygasa.

    8. W razie problemów z kuponem rabatowym prosimy o kontakt z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32.

 

 Program lojalnościowy: Benefit e-naturalne.pl – dobra płynące z Natury:

  1. Po wpisaniu kuponu rabatowego pod nim pojawi się pole „Do zapłaty”. Tutaj poznasz aktualny koszt swojego zamówienia, uwzględniający rabat oraz koszt przesyłki.

  2. Pod kosztem zamówienia znajduje się liczba punktów, którą otrzymujesz za swoje zamówienie w ramach Programu lojalnościowego: Benefit e-naturalne.pl – dobra płynące z Natury.

  3. Benefit e-naturalne.pl to system punktowy – dostępny tylko dla Klientów zarejestrowanych – który zakłada, że za każde 10 zł wydane w naszym sklepie otrzymujesz 1 punkt . Punkty natomiast wymieniane są na nagrody, zatem po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów możesz wymienić je na dowolnie wybrany prezent. Im więcej punktów znajduje się na Twoim koncie, tym cenniejszy upominek Ci przysługuje.

  4. Punkty przyznawane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

  5. Ilość zgromadzonych na koncie punktów można sprawdzić, przechodząc do zakładki: "Moje konto" (znajdującej się w prawym, górnym rogu) lub „Ustawienia konta” (znajdującej się w stopce). Po przejściu do niej zobaczysz sumę punktów oraz listę produktów, na które możesz wymienić punkty.

  6. Szczegóły Programu lojalnościowego: Benefit e-naturalne.pl znajdują się w zakładce „Program lojalnościowy”.

 

Złożenie zamówienie:

  1. Jeśli Twoje zamówienie jest już kompletne i nie chcesz nic zmieniać, a ponadto masz wybraną formę dostawy oraz płatności i wpisałeś kupon rabatowy (tylko w przypadku, gdy taki posiadasz), możesz przejść do złożenia zamówienia. W tym celu kliknij w przycisk „Zamawiam i płacę”.

  2. Jeśli po raz pierwszy robisz zakupy w sklepie e-naturalne.pl i nie jesteś zarejestrowanym Klientem, gorąco namawiamy do rejestracji, jak to zrobić pisaliśmy na górze tego poradnika.

  3. Oczywiście, możesz złożyć zamówienie także bez rejestracji w sklepie. Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Zamawiam i płacę”.

  4. Jeśli natomiast posiadasz już swoje konto w sklepie, wystarczy, że klikniesz w przycisk „Zaloguj się”. Możesz oczywiście zalogować się wcześniej, jeszcze przed kompletowaniem zamówienia.

  5. Po zalogowaniu się w sklepie lub po wybraniu opcji bez logowania zostaniesz przekierowany do formularza z „Twoimi danymi”. Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem – formularz będzie już wypełniony, natomiast w przypadku opcji bez logowania – musisz wypełnić formularz. Zrób to bardzo starannie (wypełnij przede wszystkim te pola, które oznaczone są symbolem „*”), ponieważ jeśli podasz błędne dane, Twoje zamówienie może nie zostać zrealizowane. Jeśli nie wiesz, jak wypełnić dane przejdź na górę tego poradnika, do poddziału „Rejestracja”.

  6. Jeśli chcesz, żeby Twoje zamówienie zostało wysłane na inny adres niż ten podany w formularzu z danymi, zaznacz pole „inny adres wysyłki”. Pojawi się nowy formularz, w którym musisz podać adres, na który ma zostać wysłane zamówienie.

  7. W polu „Dodatkowe informacje” wpisujesz swoje uwagi związane z zamówieniem lub zapytania do sklepu. Tutaj możesz np. napisać nam o tym, że do swojego zamówienia chcesz otrzymać fakturę VAT, bo oczywiście, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

  8. Teraz kliknij w przycisk „Podsumowanie”. Zostaniesz przekierowany do strony z podsumowaniem Twojego zamówienia, sprawdź poprawność wszystkich danych i w celu finalizacji zakupu naciśnij przycisk "Zamawiam i płacę".

  9. Twoje zamówienie zostanie automatycznie potwierdzone drogą elektroniczną – dostaniesz wiadomość e-mail (zatytułowaną Potwierdzenie zamówienia) na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. E-mail potwierdzający zamówienie zawiera szczegółowe informacje dotyczące zamówienia (sprawdź ich poprawność, w razie pomyłki skontaktuj się z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32) oraz instrukcje dalszego postępowania.

  10. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij w link przesłany w e-mailu w celu potwierdzenia zakupu.

  11. Problemy techniczne: nieotrzymanie e-maila potwierdzającego zamówienie w kilka minut do 1 godziny po jego złożeniu może oznaczać, że podałeś nieprawidłowy adres e-mail lub zaistniały problemy techniczne, np. wiadomość od nas została potraktowana jako SPAM przez system antyspamowany Twojej skrzynki pocztowej. Prosimy – szczególnie posiadaczy skrzynek pocztowych w darmowych serwisach takich jak: onet.pl, vp.pl, wp.pl, op.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl, gmail.com – o sprawdzenie ustawień antyspamowych. Prosimy także dodać nasz adres e-mail: sklep@e-naturalne.pl do listy akceptowanych adresów, aby mieć pewność, że kolejne e-maile od nas, np. te informujące o zmianie statusu zamówienia, nie trafią znów do spamu. Osobiście zapewniamy poprawność działania systemu wysyłającego od nas e-maile do Ciebie, natomiast nie mamy wpływu na blokady w Twojej skrzynce pocztowej, które utrudniają otrzymywanie oczekiwanej korespondencji. Prosimy również uwzględnić, że serwisy pocztowe co pewien czas dokonują zmian ustawień antyspamowych bez informowania o tym użytkowników. W przypadku braku e-maila potwierdzającego zamówienie w ciągu 1 godziny po jego złożeniu oraz po sprawdzeniu spamu prosimy o kontakt z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32.

  12. Czasem może zdarzyć się tak, że nie zdążymy zasygnalizować na stronie brak jakiegoś produktu. Jeśli zamówiłeś akurat taki produkt, którego aktualnie nie mamy w swoim asortymencie, poinformujemy Cię o tym drogą elektroniczną i indywidualnie ustalimy tok dalszego postępowania.

  13. Ponadto na bieżąco będziemy Cię informować, co dzieje się z Twoim zamówieniem. Dostaniesz od nas jeszcze dwie wiadomości e-mail zatytułowane: Zmiana statusu zamówienia: przyjęte do realizacji oraz Zmiana statusu zamówienia: przesyłka wysłana

Po otrzymaniu paczki

Reklamacje i zwroty:

  1. Pamiętaj, że masz obowiązek obejrzeć zewnętrzny stan paczki oraz jej zawartość w obecności kuriera lub urzędnika pocztowego. Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że uległa ona uszkodzenie w trakcie transportu, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/urzędnika pocztowego lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. Ponadto zgłoś nam ten fakt drogą elektroniczną: sklep@e-naturalne.pl. Brak ww. czynności oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

  2. Zwrot towaru: W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (poza towarami regulowanymi przez art. 10 ust. 3 podpunkt 5). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

  3. Szczegółowe informacje dotyczące przebiegu zwrotu towarów oraz reklamacji zostały zawarte w Regulaminie w paragrafie 5. oraz w dziale „Reklamacje i zwroty”. Jeśli chcesz zgłosić reklamację lub zwrócić towar, prosimy – najpierw zapoznaj się z Regulaminem i odpowiednim działem. W przypadku dalszych wątpliwości możesz skontaktować się z nami drogą elektroniczną:sklep@e-naturalne.pl lub telefonicznie: +48 663 31 31 32.

 

Satysfakcja z otrzymanej przesyłki:

  1. Jeśli otrzymane towary i obsługa sklepu w pełni Cię usatysfakcjonowały, serdecznie zapraszamy do kolejnych zakupów oraz do:

 Wyrażenia opinii o otrzymanych produktach:

  1. W opisie każdego produktu znajduje się możliwość: ocenienia go (kliknij w taką ilość gwiazdek, na jaką według Ciebie zasługuje dany produkt, gwiazdki znajdują się pod zdjęciem produktu), kliknięcia w „Lubię to!” (opcja związana z Facebookiem), polecenia znajomemu oraz dodania opinii – wszystkie te przyciski znajdują się na górze opisu produktu, w okolicy zdjęcia i ceny.

  2. Swoją opinię możesz wyrazić także na naszym fan page’u (opublikuj post na wallu – stronie głównej fan page’a lub wyślij nam prywatną wiadomość): 

Twoje opinie pomogą nam zadbać o najwyższą jakość dostarczanego towaru, a przede wszystkim pozwolą realnie ocenić poziom Twojej satysfakcji. Dlatego też bardzo dziękujemy za każdą opinię.

 

Subskrypcji newslettera:

  1. Serdecznie zapraszamy Cię do subskrypcji naszego newslettera, dzięki któremu zawsze będziesz na bieżąco.

  2. Będąc naszym subskrybentem, co tydzień otrzymujesz newslettera z najświeższymi nowościami, promocjami, konkursami oraz akcjami, w których sklep e-naturalne.pl bierze udział.

  3. W celu rozpoczęcia subskrypcji newslettera wystarczy, że podasz swój adres e-mail w pustym polu znajdującym się z prawej strony (strona główna), w boksie zatytułowanym „Newsletter” i klikniesz w przycisk „>>”.

 

Polubienia naszego fan page’a:

  1. Jeśli chcesz być codziennie na bieżąco z naszymi nowościami, promocjami i konkursami, najlepszą drogą do tego jest polubienie naszego fan page’a na Facebooku:

  1. Poprzez fan page możesz także wyrażać swoje opinie oraz zadawać pytania.

 

Lektury bloga:

  1. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z kosmetykami naturalnymi i jeszcze nie wiesz „co z czym się miesza”, serdecznie zapraszamy Cię do lektury naszego bloga: blog.e-naturalne.pl.

  2. Na blogu znajdziesz ciekawostki ze świata półproduktów i kosmetyków naturalnych, szczegółowe instrukcje tworzenia poszczególnych kosmetyków oraz najświeższe informacje o promocjach i konkursach.

 

Współpracy z nami:

  1. Jeśli prowadzisz własną firmę, zapraszamy Cię do udziału w Programie: Partner Handlowy e-naturalne.pl (szczegóły Programu po kliknięciu w link). Udział w Programie zapewnia atrakcyjne zniżki na zakupy w naszym sklepie oraz różnego rodzaju niespodzianki.

  2. Jeśli natomiast nie prowadzisz własnej firmy, zapraszamy Cię do sieci e-naturalne.net (szczegóły po kliknięciu w link). Nasi Konsultanci również mają możliwość zyskania cennych rabatów oraz otrzymania specjalnych ofert i promocji. Jak zostać Konsultantem, dowiesz się po kliknięciu w powyższy link.

 

Gwarancja jakości

  1. Towary dostępne w sklepie e-naturalne.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych, a także są objęte gwarancją i rękojmią producenta oraz posiadają stosowne certyfikaty.

  2. Oferowane surowce pochodzą od renomowanych producentów lub dystrybutorów składników kosmetycznych.

  3. Wszystkie oferowane surowce posiadają certyfikaty analizy i są dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej do zastosowania zewnętrznego na skórę. Poszczególne surowce i akcesoria posiadają certyfikaty i atesty następujących instytucji i organizacji: ECOCERT.

  4. Oferowane surowce i produkty NIE są testowane na zwierzętach.

  5. Surowce są przechowywane i konfekcjonowane w odpowiednich warunkach, zgodnych z zaleceniami ich producentów.

  6. Na stronach sklepu e-naturalne.pl podawane są dokładne informacje na temat danych technicznych, warunków przechowywania i trwałości wszystkich oferowanych produktów. Specyfikacje techniczne oferowanych surowców, podawane na stronie sklepu, mogą ulec zmianie, co nie może stanowić tytułu do reklamacji.

  7. Oferowane surowce, w zależności od partii, mogą różnić się w dopuszczalnym zakresie: wyglądem, kolorem i zapachem, co wynika z ich natury.

  8. Sklep e-naturalne.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w jakości oferowanych produktów, wynikłe z nieprawidłowych warunków przechowywania lub użytkowania.

  9. Oferowany w Sklepie towar przeznaczony jest wyłącznie do produkcji kosmetyków i użytku zewnętrznego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za użycie oferowanych produktów niezgodne z zaleceniami lub wykraczające poza rekomendacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu. Odpowiedzialność Sklepu ogranicza się do gwarancji dotyczących właściwości kosmetycznych oferowanych produktów i nie obejmuje strat wynikłych z ich zastosowania poza kontrolą Sklepu, zatem Sklep nie bierze odpowiedzialności z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez Sklep produktów.

  10. W przypadku ograniczonej ilości lub braku danego produktu w sklepie, Klient jest o tym informowany w opisach poszczególnych produktów.

  11. Złożenie zamówienia w sklepie nie oznacza rezerwacji zamawianych produktów. Produkty są rezerwowane w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji, czyli w chwili fizycznego otrzymania wpływu należności na konto Sklepu e-naturalne.pl.

  12. W wyjątkowych sytuacjach, czyli np. w przypadku braku zamówionego produktu lub danej ilości produktów po otrzymaniu zapłaty Klient zostanie o tym informowany drogą elektroniczną i następnie indywidualnie ustalimy tok dalszego postępowania. Jeśli Klient natomiast zadecyduje o rezygnacji z zakupu danego produktu, wówczas zwrot wartości produktu zostanie dokonany na wskazany rachunek bankowy.

  13. Informacje zawarte w sklepie mają charakter edukacyjny i nie mogą stanowić podstawy leczenia w przypadkach wymagających konsultacji lekarskiej. W razie wątpliwości natury medycznej prosimy o kontakt z lekarzem. Pracownicy sklepu dokładają wszelkich starań, by podawane tu informacje były rzetelne i pochodziły z wiarygodnych źródeł, ale jednocześnie nie ponoszą odpowiedzialności za błędy i szkody wynikające z nieprawidłowych warunków, metod wykonania i zastosowania naszych produktów ani konsekwencji wynikających z zastosowania udzielanych porad. Ostateczne decyzje związane z wykorzystaniem i zastosowaniem oferowanych surowców spoczywają na Kliencie, dlatego prosimy o zachowanie rozwagi w podejmowaniu decyzji.

  14. Przed zastosowaniem każdego z produktów, w celu wyeliminowania niekorzystnych reakcji, zalecane jest wykonanie próby na małym fragmencie skóry. Reakcja na dany surowiec jest sprawą indywidualną. Bez względu na wykonane testy brak negatywnych reakcji na dany surowiec nie może zostać zagwarantowany.

Wersje językowe

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Videoblog

Vblog

Receptury

Pracownia

Facebook polski

English Facebook

Click Shop | Hosting home.pl