
Jeżeli masz problem z płatnością elektroniczną, kartą, PayPal lub forma płatności została wybrana błędnie, zawsze możesz zapłacić zwykłym przelewem bankowym lub wybrać ponownie elektroniczną formę zapłaty.
Jak to zrobić aby zapłacić elektronicznie?
- Kliknij tutaj: dotpay.pl
- Następnie wprowadź nasz numer sprzedawcy: 65403
- Wprowadź kwotę wartości zamówienia
- W opisie transakcji wprowadź numer zamówienia, który pozwoli nam zidentyfikować płatność.
- Wybierz walutę, jeżeli jest inna niż PLN
- Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
W tytule płatności koniecznie prosimy o podanie nr zamówienia! Przyspiesza to identyfikację płatności.
KONTO BANKOWE NR (PLN): | 82 1140 2004 0000 3802 4718 4274 |
NR IBAN: | PL82 1140 2004 0000 3802 4718 4274 |
NR BIC: | BREXPLPWMBK |
KONTO BANKOWE (EUR) NR: |
14 1140 2004 0000 3212 0391 3670
|
Dane rejestracyjne firmy:
LOGIS-TECH, ul. Modra 5, 55-095 Mirków
NIP: 6931800409, REGON: 020533347
- *Karta płatnicza - płacisz kartą Visa Electron, Visa, MasterCard, Maestro
- *ePrzelewy - Płacę z inteligo, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole, EUROBANK - Płatności Internetowe.
- PAYPAL,
- DOTPAY,
- PayU,
- Przelewy24