
Regulamin programu lojalnościowego Benefit e-naturalne.pl oraz Klubu Benefit
§ 1. Postanowienia ogólne
Organizatorem programu lojalnościowego Benefit e-naturalne.pl i Klubu Benefit jest Sklep internetowy e-naturalne.pl, zwany dalej "Sklepem".
Oferta programu lojalnościowego i klubu jest skierowana do osób dokonujących zakupów półproduktów kosmetycznych poprzez stronę internetową: www.e-naturalne.pl.
Celem ww. programu i klubu jest nagradzanie Klientów nabywających towary.
Niniejszy Regulamin stanowi podstawę działania ww. programu i klubu, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników/Klubowiczów. Regulamin obowiązuje Sklep i Uczestników/Klubowiczów od chwili jego ogłoszenia.
§ 2. Definicje
Program lojalnościowy Benefit e-naturalne.pl oraz Klub Benefit, zwany dalej "Programem" i "Klubem", jest zorganizowanym przez Sklep e-naturalne.pl, zwany dalej "Sklepem", systemem pozwalającym na nagradzanie Uczestników/Klubowiczów.
Program lojalnościowy Benefit e-naturalne.pl - to system punktowy stworzony w celu nagradzania zarejestrowanych Klientów dokonujących zakupu w Sklepie e-naturalne.pl.
Klub Benefit - to specjalny klub stworzony z myślą o lojalnych Klientach, którzy często dokonują zakupu w Sklepie e-naturalne.pl. Uczestnictwo w Klubie daje możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów, konkursów i innych form nagradzania wymyślonych przez Organizatora.
Organizator - organizatorem Programu i Klubu jest Sklep e-naturalne.pl, którego właścicielem jest firma:
LOGIS-TECH
Ul. Słowackiego 1
55-095 Mirków
NIP: 6931800409
REGON: 020533347
Zasady uczestnictwa w Programie i Klubie - są to zasady, które Uczestnik/Klubowicz musi bezwzględnie spełnić, aby móc skorzystać z bonusów, jakie niesie ze sobą uczestnictwo w Programie i Klubie.
Uczestnik Programu/Klubowicz – osoba dokonująca zakupów półproduktów kosmetycznych w Sklepie e-naturalne.pl, poprzez stronę internetową: www.e-naturalne.pl, która do Programu/Klubu przystąpiła na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
§ 3. Zasady uczestnictwa w Programie
Benefit e-naturalne.pl to system punktowy - dostępny tylko dla zarejestrowanych Klientów Sklepu.
Niepełnoletni, zarejestrowani Klienci chcący skorzystać z Programu są zobowiązani przedstawić pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
Zarejestrowany Klient staje się Uczestnikiem Programu już w momencie dokonania pierwszych zakupów w Sklepie, za kwotę min. 10 zł, więcej formalności związanych z uczestnictwem w Programie nie ma.
Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
Zarejestrowani Klienci posiadający więcej niż jedno konto w Sklepie mogą brać udział w Programie za pośrednictwem każdego z kont, przy czym każde konto rozliczane jest indywidualnie, a punkty zebrane na różnych kontach nie łączą się.
Uczestnik Programu gwarantuje, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i automatycznie wyraża zgodę na przesyłanie newslettera.
Za każde 20 zł wydane w Sklepie Klient otrzymuje 1 punkt.
Punkty przyznawane są dopiero po wysłaniu zamówienia.
Punkty wymieniane są na produkty w cenie 1gr/szt - po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów można wymienić je na dowolnie wybrany produkt z oferty sklepu. Jednorazowo można wymienić do 100 punktów lojalnościowych. Można to zrobić po zalogowaniu się, klikając w zakładkę "Moje konto" znajdującą się w prawym górnym rogu, a następnie w "Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty".
Wymiany punktów na produkty można dokonać tylko i wyłącznie podczas składania zamówienia (produkt z wymiany zostanie dodany do koszyka zakupowego).
Program nie dotyczy Partnerów Handlowych korzystających z Programu Partner Handlowy e-naturalne.pl.
Punkty i prawa związane z Programem nie mogą być odsprzedawane lub przenoszone pomiędzy Uczestnikami Programu.
Punkty zebrane w ramach Programu nie podlegają wymianie na gotówkę. Prawo do korzystania z Programu, a w szczególności do wymiany punktów, jest osobiste i przysługuje wyłącznie Uczestnikowi (czyli zarejestrowanemu Klientowi).
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania punktów.
Uczestnik Programu zobowiązuje się poinformować Sklep o zmianie swoich danych osobowych. W przypadku niepowiadomienia o zmianie danych osobowych Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych.
Jeśli Uczestnik ma podejrzenie, że jego login i hasło do konta zostały skradzione, wówczas jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym Sklepu. W przypadku braku powiadomienia Sklepu o utracie dostępu do konta lub kradzieży loginu i hasła, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie konta Uczestnika.
Punkty utracone na skutek kradzieży loginu i hasła do konta Uczestnika nie podlegają odtworzeniu.
W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji wszystkie punkty na koncie programu lojalnościowego zostają anulowane.
§ 4. Zasady uczestnictwa w Klubie
Klub Benefit został utworzony w ramach programu lojalnościowego.
Do Klubu mogą dołączyć tylko zarejestrowani Klienci Sklepu, którzy:
- zrobią w Sklepie zakupy za łączną sumę 300 zł (liczonych bez kosztów wysyłki) - zakupy nie muszą być jednorazowe, wystarczy zsumować wszystkie zakupy dokonane w Sklepie, zaczynając od 1 stycznia 2013 r.;
- poinformują Sklep o przekroczeniu granicy 300 zł, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@e-naturalne.pl, ponadto w wiadomości należy podać swoje pełne dane, które wpisano podczas rejestracji.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad uczestnictwa w Klubie.
Po otrzymaniu wiadomości Sklep weryfikuje dane podane przez Klienta oraz łączną sumę zakupów dokonanych w Sklepie. Jeśli wszystko się zgadza, Sklep wysyła wiadomość zwrotną do Klienta oraz powitalną kartę członkowską. Procedura ta może trwać maksymalnie 2 tygodnie.
Niepełnoletni, zarejestrowani Klienci chcący wstąpić do Klubu są zobowiązani przedstawić pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby przyjęcia do Klubu, jeśli podane w wiadomości e-mail dane okażą się fałszywe.
Klient może wstąpić do Klubu tylko osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
Zarejestrowani Klienci posiadający więcej niż jedno konto w Sklepie mogą wstąpić do Klubu tylko raz, a co za tym idzie - za pośrednictwem tylko jednego konta.
Klient stając się Członkiem Klubu, informuje Sklep, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i automatycznie wyraża zgodę na przesyłanie specjalnego newslettera.
Klient stając się Członkiem Klubu, otrzymuje od Sklepu w prezencie dwa stałe rabaty do dyspozycji (na cały asortyment Sklepu):
- 3% zniżki na każde zakupy od 50 zł do 130 zł (liczone bez kosztów wysyłki) - aby skorzystać z tego rabatu, należy podczas dokonywania zakupu w Sklepie w polu "kupon rabatowy" wpisać odpowiednie hasło, które zostało wcześniej wysłane na adres e-mail podany przez Członka Klubu;
- 6% zniżki na każde zakupy powyżej 130 zł (liczone bez kosztów wysyłki) - aby skorzystać z tego rabatu, należy podczas dokonywania zakupu w Sklepie w polu "kupon rabatowy" wpisać odpowiednie hasło, które zostało wcześniej wysłane na adres e-mail podany przez Członka Klubu.
Członek Klubu nie może zdradzać otrzymanych haseł osobom trzecim (dostęp do rabatów mają wyłącznie Członkowie Klubu), jeśli Sklep odnotuje taką sytuację, Członek Klubu natychmiast zostanie usunięty z listy członkowskiej.
Promocje i rabaty nie łączą się. Do Klienta należy decyzja, który z dostępnych kodów rabatowych wpisze podczas składania zamówienia. Raz wpisanego i zatwierdzonego kodu rabatowego nie można zmienić na inny.
Członek Klubu poza stałymi rabatami otrzymuje także dostęp do specjalnych konkursów, ofert i promocji, które będą wysyłane do Członków Klubu za pośrednictwem newslettera. Ponadto raz na kwartał Członek Klubu, który zrobi zakupy w Sklepie za największą łączną kwotę (liczoną bez kosztów wysyłki), otrzyma od Sklepu nagrodę niespodziankę. Sklep informację o wygranej nagrodzie wyśle bezpośrednio do zwycięzcy na podany przez niego adres e-mail. Jeśli zwycięzca zrezygnuje z nagrody, nagroda zostanie przekazana osobie, która jako druga zrobiła zakupy w Sklepie za największą łączną kwotę. Jeśli i ten zwycięzca zrezygnuje z nagrody, ona powędruje do trzeciej osoby itd.
Członek Klubu zobowiązuje się poinformować Sklep o zmianie swoich danych osobowych. W przypadku niepowiadomienia o zmianie danych osobowych Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych.
Jeśli Członek Klubu ma podejrzenie, że jego login i hasło do konta zostały skradzione, wówczas jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym Sklepu. W przypadku braku powiadomienia Sklepu o utracie dostępu do konta lub kradzieży loginu i hasła, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie konta Członka Klubu.
Jeśli Członek Klubu stracił dostęp do swojego konta, wówczas, aby ponownie wstąpić do Klubu, musi założyć nowe konto i za jego pośrednictwem dokonać zakupów za łączną sumę 300 zł (liczonych bez kosztów wysyłki) oraz spełnić pozostałe warunki określone w § 4, punkcie 2.
§ 5. Zablokowanie konta lub usunięcie z listy członkowskiej
Sklep może zablokować konto Uczestnika Programu lub/i Członka Klubu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Uczestnik Programu lub/i Członek Klubu nie przestrzega niniejszego Regulaminu, podał nieprawdziwe dane osobowe lub podał się za inną osobę.
Sklep może zablokować konto Uczestnika lub/i Członka Klubu w przypadku zażądania przez Uczestnika lub/i Członka Klubu zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
Z chwilą zablokowania konta Uczestnika Programu lub/i Członka Klubu zebrane na jego koncie punkty oraz wszelkie stałe rabaty zostaną unieważnione.
Jeśli Członek Klubu w ciągu 1 roku od wstąpienia do Klubu nie dokona żadnych zakupów w Sklepie, automatycznie zostanie usunięty z listy członkowskiej.
W każdym momencie Uczestnik lub/i Członek Klubu może zrezygnować z uczestnictwa w Programie lub członkostwa w Klubie. W tym celu niezbędne jest wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@e-naturalne.pl informującej o rezygnacji. Z chwilą złożenia ww. oświadczenia zebrane punkty na koncie oraz stałe rabaty zostaną unieważnione.
§ 6. Zakończenie lub zawieszenie Programu lub Klubu
Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu lub Klubu w każdej chwili.
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu lub Klubu Sklep poinformuje o tym fakcie wszystkich Uczestników i Członków Klubu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu każdy Uczestnik otrzyma możliwość wymiany zebranych punktów na nagrodę w cenie 1gr/szt w określonym przez Sklep czasie. Jeśli Uczestnik nie zrobi tego w określonym przez Sklep czasie, wówczas wszystkie zebrane na koncie Uczestnika punkty zostaną unieważnione.
§ 7. Ochrona danych osobowych
Uczestnik Programu oraz Członek Klubu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep w celach statystycznych oraz marketingowych przedstawionych w niniejszym Regulaminie. Dane osobowe podlegają ochronie na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgoda, o której mowa, obowiązuje od momentu rozpoczęcia uczestnictwa w Programie oraz wstąpienia do Klubu.
Uczestnicy Programu oraz Członkowie Klubu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Uczestnik Programu oraz Członek Klubu na bieżąco będzie informowany drogą elektroniczną o aktualnie prowadzonych w Sklepie akcjach promocyjnych, specjalnych ofertach oraz konkursach, a także zmianach i nowościach.