Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Artykuły
Co w trawie piszczy...i czy w ogóle piszczy? Czyli o co chodzi z tym ślimakiem?

Co w trawie piszczy? I czy w ogóle piszczy… czyli o co chodzi z tym ślimakiem, dlaczego króluje na rynku kosmetycznym? Jak wygląda przebieg procesu pozyskiwania samego surowca? Jakie właściwości posiadają kosmetyki ze śluzem ślimaka oraz jak wykonać kompleksowy zabieg kosmetykami zawierającymi ten cenny składnik?  Na te pytania odpowiedzi znajdziecie w poniższym wpisie. 

Pielęgnacja skóry dojrzałej

Proces starzenia się jest naturalnym i nieuniknionym etapem w życiu każdego z nas. Jest uwarunkowany wieloma czynnikami a wpływ na niego maja między innymi genetyka, środowiska i prowadzony styl życia a także stan zdrowia i przebyte choroby. Cerę dojrzałą nie możemy umieścić w standardowej klasyfikacji podziału skóry, ponieważ skórę różnicujemy ze względu na jej rodzaj a nie wiek. Zazwyczaj jest to cera sucha albo mieszana, a objawy starzenia się występują u różnych osób w innym momencie.

Pielęgnacja skóry mieszanej

 

PIELĘGNACJA SKÓRY MIESZANEJ

Po 20 roku życia u wielu osób pojawia się skóra mieszana, charakteryzująca się przetłuszczającą strefą T (czoło, okolice nosa i podbródek) oraz suchą skórą na skroniach, policzkach i bokach twarzy. Pielęgnacja takiej skóry nie należy do najłatwiejszych i wymaga szczególnego podejścia do tematu. Błędem jest stosowanie kosmetyków do cery tłustej, ponieważ nadmierne jej wysuszanie prowadzi do wzmożonej pracy gruczołów łojowych, czego powodem może być łojotok, oraz dodatkowym przesuszeniem strefy suchej.

Chmura tagów
Zmiany w Regulaminie 0

Drodzy Klienci, pragniemy poinformować, iż z dniem 10.05.2013 w życie wchodzi nowy „Regulamin sklepu internetowego” e-naturalne.pl, zmianom ulegają punkty:

 

  • w paragrafie 1.: 1., 2., 6., 8. Ponadto dodano punkt:

5. o treści: „Rejestracja w Sklepie jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu oraz oznacza zgodę na przesyłanie biuletynu handlowego (newslettera), z którego Klient może w każdej chwili zrezygnować, wysyłając na adres e-mail: marketing@e-naturalne.pl informację o rezygnacji z otrzymywania ww. biuletynu handlowego (newslettera)”.

7. o treści: „Ceny produktów znajdujących się w Sklepie nie zawierają kosztów przesyłki”.

11. o treści: „Oferowany w Sklepie towar przeznaczony jest wyłącznie do produkcji kosmetyków i użytku zewnętrznego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za użycie oferowanych produktów niezgodne z zaleceniami lub wykraczające poza rekomendacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu. Odpowiedzialność Sklepu ogranicza się do gwarancji dotyczących właściwości kosmetycznych oferowanych produktów i nie obejmuje strat wynikłych z ich zastosowania poza kontrolą Sklepu, zatem Sklep nie bierze odpowiedzialności z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez Sklep produktów”;

12. o treści: „Sklep nie posiada, a w związku z tym także nie wysyła, ani nie udostępnia, nieodpłatnych próbek produktów zawartych w swojej ofercie”.

W związku z dodaniem trzech punktów numery pozostałych punktów odpowiednio przesunęły się, zatem paragraf 1. ma obecnie 12 punktów, a nie jak wcześniej 8.

 

  • w paragrafie 2.: 3., 4., 5., 8. Ponadto dodano punkty:

1. o treści: „Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez serwis Sklepu. Dowodem potwierdzenia zawarcia umowy będzie wiadomość e-mail wysłana na adres podany przez Klienta”;

2. o treści: „Sklep prowadzi sprzedaż i wysyłkę do wszystkich krajów na świecie, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia kosztów wysyłki”;

6. o treści: „Jeśli Klient w ciągu kilku minut po złożeniu zamówienia nie otrzyma e-maila potwierdzającego, wówczas może oznaczać to, że adres e-mail Klienta został podany nieprawidłowo lub zaistniały problemy techniczne. W takiej sytuacji Klient proszony jest o kontakt drogą elektroniczną ze Sklepem”;

7. o treści: „Sklep może anulować zamówienie w przypadku:

* gdy dane Klienta są nieprawidłowe, niepełne bądź budzą wątpliwości, a z Klientem nie można nawiązać kontaktu;

* braku wpływu należności na konto Sklepu (podane m.in. w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, dla zamówień płatnych przelewem;

* gdy takie jest życzenie Klienta, jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już zrealizowane i wysłane”;

8. o treści: „Sklep ma także prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną”;

9. o treści: „Sklep nie realizuje zamówień o wartości zakupionych towarów poniżej 10 PLN”.

W związku z dodaniem sześciu punktów numery pozostałych punktów odpowiednio przesunęły się, zatem paragraf 2. ma obecnie 11 punktów, a nie jak wcześniej 5.

 

  • w paragrafie 3.: 3., 4. Ponadto dodano punkty:

2. o treści: „W przypadku pojawienia się błędu podczas opłacania zamówienia za pośrednictwem systemu PayPal lub Dotpay można dokonać płatności przelewem, ale pod warunkiem podania nr zamówienia”;

6. o treści: „Szczegółowe informacje dotyczące dokonywania płatności znajdują się w zakładce „Przewodnik po sklepie”” oraz w punkcie 1. dodano podpunkty: e) o treści: „Dotpay” oraz f) o treści: „PayPal”.

8. o treści: „Faktury VAT Sklep wystawia na specjalne życzenie Klienta. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT należy umieścić w „Uwagach” (sekcja "Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, trzeba zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty”.

W związku z dodaniem trzech punktów numery pozostałych punktów odpowiednio przesunęły się, zatem paragraf 3. ma obecnie 8 punktów, a nie jak wcześniej 5.

 

  • w paragrafie 4.: 1., 9., 13., 14. Ponadto dodano punkt:

2. o treści: „Zamówiony towar Sklep wysyła poza granicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej – przesyłką listową zagraniczną ekonomiczną, priorytetową lub paczką zagraniczną ekonomiczną”;

3. o treści: „Zawierając umowę sprzedaży i dokonując zakupu, Klient oświadcza, że udziela pełnomocnictwa Sklepowi e-naturalne.pl do przekazania w jego imieniu kosztów dostawy i samej paczki z zamówionym towarem placówce Poczty Polskiej lub przedstawicielowi firmy kurierskiej”;

4. o treści: „Rodzaje przesyłek oraz koszty ich dostawy system podaje automatycznie po wybraniu: kraju przeznaczenia, sposobu dostawy oraz sposobu zapłaty”;

5. o treści: „Koszty przesyłek Poczty Polskiej powiększone są o podatek VAT i zależą od masy przesyłki”;

6. o treści: „Koszt przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej jest stały do kwoty 500 zł i wynosi 13 zł, natomiast powyżej 500 zł przesyłka kurierska jest darmowa”;

7. o treści: „Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się w zakładce „Koszt dostawy”.”;

8. o treści: „Możliwy jest także odbiór osobisty zamówionych towarów we wrocławskim punkcie odbioru osobistego, znajdującym się w butiku zielarskim – Uzdrowisko przy pl. św. Macieja 1”. Dostawa zamówień ze Sklepu do punktu odbioru osobistego odbywa się w każdy czwartek po godz. 17:00. Odbiór w punkcie odbioru osobistego jest możliwy w godzinach pracy butiku zielarskiego”;

10. o treści: „Sklep ma prawo wydłużyć termin realizacji zamówienia z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak np. silne mrozy lub wysokie temperatury, mając na uwadze trwałość i jakość dostarczanych produktów, które w wyniku bardzo niskich lub wysokich temperatur mogą ulec pogorszeniu. W takich przypadkach sklep będzie kontaktował się niezwłocznie z Klientem i ustalał indywidualne warunki wysyłki”;

11. o treści: „Sklep nie ma wpływu na godzinę i dzień dostarczenia paczki, w tych sprawach należy kontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym”;

12. o treści: „W przypadku opóźnień w dostawie paczki należy kontaktować się w pierwszej kolejności z lokalnym urzędem pocztowym, a nie ze Sklepem, ponieważ brak awizo w skrzynce nie zawsze oznacza brak paczki. Jeśli natomiast opóźnienie przekracza 14 dni roboczych od dnia wysyłki, należy drogą elektroniczną niezwłocznie skontaktować się ze sklepem”.

W związku z dodaniem dziewięciu punktów numery pozostałych punktów odpowiednio przesunęły się, zatem paragraf 4. ma obecnie 15 punktów, a nie jak wcześniej 5.

 

  • w paragrafie 5. zmieniono układ punktów (część z nich została rozłączona lub połączona) oraz brzmienie niektórych z nich. Ponadto dodano do punktu 7. podpunkt o brzmieniu: „Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem”.

     

  • w paragrafie 6.: 1., 4. Ponadto dodano punkt:

3. o treści: „Dane osobowe podane przez Klienta traktowane są jako informacje o najwyższym stopniu poufności i nikt poza Sklepem nie ma do nich dostępu, nie są one zatem udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom”;

5. o treści: „Szczegółowe informacje dotyczące polityki prywatności znajdują się w zakładce „Polityka prywatności””.

W związku z dodaniem dwóch punktów numery pozostałych punktów odpowiednio przesunęły się, zatem paragraf 6. ma obecnie 5 punktów, a nie jak wcześniej 3.

 

  • w paragrafie 7.: 1.

     

  • w paragrafie 8. dodano punkt 3. o treści: „W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego”.

W związku z dodaniem jednego punktu paragraf 8. ma obecnie 3 punkty, a nie jak wcześniej 2.

 

Nowy Regulamin jest dostępny TUTAJ, bardzo prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nim.

Komentarze do wpisu (0)

Wersje językowe
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl